LOUNY-O Podzimní kvítek J.Novotná

01.10.2011 00:00

Do Loun jsme si udělali dámskou jízdu-tři zlatovlásky a já.Závodila Báfulka a po delší době jsem vytáhla i Amálku,malá Bóďa jela fandit.Amálka mě příjemně překvapila,Na běh se těšila,běžela s radostí a tak rychle,že jsem to nečekala a někde jí nestíhala.A vůbec neřešila zónovky,z toho jsem měla asi největší radost po zkušenostech z předchozích závodů,kdy dělala,že je nezná a v životě neviděla.Sice se neumístila,ale to nám vůbec nevadilo.

Báfulka běhala taky moc hezky,v jumpu se sice diskla,ale zkoušku měla nádhernou(když už jí nepotřebujem)https://www.youtube.com/watch?v=fdxD9WUChbA

V agi byla čtvrtá o chlup,neumí rovný! náběh do slalomu!?

BÁFA : Agi.: 4/25 , 1 odm.,3,7m/s

            Jum.: dis

            Zk.: 2/10 , 3,97 m/s

AMÁLKA : Agi .:dis

                Jum.:12/17 ,1 odm.,3,75 m/s

                Zk.:dis